A Vörösvári út és a Szentendrei út eleje sűrűn lakott része a városnak, ahol eddig mégis 60 km/h-val haladhattak az autók. Most néhány hónapra 50 km/h-ra csökken a megengedett sebesség, és azt szeretnénk megtudni, milyen változást érzékelnek a városlakók.
"
A HÍREK között megismerkedhetsz a változtatás részleteivel, augusztus 15-től szeptember 30-ig pedig kitöltheted kérdőívünket, hogy a tapasztalataidat is megoszthasd velünk!
Minden szabály annyit ér, amennyire be tudják tartatni. A jelenlegi korlátozás sem tartja vissza a száguldozókat!
A 10 km/h-ás sebességcsökkentésnek semmi pozitív hatása nincs, csak a dugót növeli. Nyugodtan emeljék fel 70-re.
Inkább felemelni kellene mint csökkenteni és ezzel párhuzamosan ezeken az utakon a zöldhullámot teljes mértékben és feltétel nélkül kialakítani !
Semmi értelme. Csak a dugót növeli.
Értelmetlen! Ezzel nem fog csökkenni a légszennyezettség! A magas légszennyezettséget nem a magas sebesség, hanem a dugók okozzák!
Tehát a meghozott intézkedés pont ellentétes a céllal! Nem lassítani, hanem nagyban növelni kellene a forgalom sebességét, minimálisra csökkenteni a dugókban való ácsorgást!
A kutyát sem érdekli. (úgymint autós sem mint lakó.)
Pótcselekvés, látszatmegoldás.... Biciklisávok kialakításának nincs értelme a Szentendrei úton, a jelzett szakaszon mindenütt 3-4 méter széles járdák vannak, ahol festegetés nélkül most is jól lehet bicajozni ÉS gyalogolni. A betarthatatlan 50 km/h korlát meg abszurd egy 2 x 3 sávos gerincen - nem az a célja, hogy minél hatékonyabban átvezesse a forgalmat? ha meg dugó van (márpedig van) akkor tökmindegy. Ugorjatok neki a Szentendrein az éjszakai 130+ km/h gyorsulási versenyeknek, na AZ hangos, meg a mindenütt hiányzó P+R-eknek meg főleg az M0 északnyugatnak, nagyságrendileg több haszna, pozitív hatása lenne.
Ezt valami agyhalott találta ki ,akinek fogalma sincs a közlekedésről.
30at kéne bevezetni és akkor talán betartaná az 50-et a legtöbb tahó
A Váci utat is hozzácsapnám a forgalomcsillapított bevezető utakhoz. A lakóépületeket is fasorokkal kellene elválasztani az utaktól, - az utakból pedig egy sávot szintén fásításra kellene felhasználni. A szűkebb keresztmetszet aligha okozna problémát. Persze P+R parkolókra szükség lenne és minimum bevezetném a Budapest matricát, hogy boldog-boldogtalan ne jöjjön a városba gépkocsival, csak azért, mert unatkozik. - Más nagyvárosokban ki vannak téve néhány száz méterenként kamerák, - meg sem próbál senki száguldozni, mindenki tudomásul veszi, hogy városban max. 30, jobb esetben 50... Felesleges itt háborogni emiatt, ki kell kényszeríteni, hogy ne érje meg autóval közlekedni. ... Polgártársak, semmilyen dugó nem lesz, ha az emberek leteszik az autót. Élhető környezet kell, a hőbörgés helyett.
Szerintem a Szentendrei út forgalmát teljes egészében csökkenteni kellene, úgy hogy a 4 sávos úton csak két sávon lehetne autós forgalom. A felszabaduló két sávot pedig be kellene ültetni fákkal, növényekkel. Sokkal élhetőbb lenne. A zaj is csökkenne és a légszennyezettség is. A szentendrei úton lévő és a körülötte lévő lakások élhetőbbek lennének, ezáltal értékük is tovább nőne :)
Szerintem a Szentendrei út forgalmát teljes egészében csökkenteni kellene, úgy hogy a 4 sávos úton csak két sávon lehetne autós forgalom. A felszabaduló két sávot pedig be kellene ültetni fákkal, növényekkel. Sokkal élhetőbb lenne. A zaj is csökkenne és a légszennyezettség is. A szentendrei úton lévő és a körülötte lévő lakások élhetőbbek lennének, ezáltal értékük is tovább nőne :)