Sebességcsökkentés a Szentendrei és a Vörösvári úton

A Vörösvári út és a Szentendrei út eleje sűrűn lakott része a városnak, ahol eddig mégis 60 km/h-val haladhattak az autók. Most néhány hónapra 50 km/h-ra csökken a megengedett sebesség, és azt szeretnénk megtudni, milyen változást érzékelnek a városlakók.
"
A HÍREK között megismerkedhetsz a változtatás részleteivel, augusztus 15-től szeptember 30-ig pedig kitöltheted kérdőívünket, hogy a tapasztalataidat is megoszthasd velünk!




HELY
III. kerület, a Szentendrei út eleje és a Vörösvári út
(227 értékelés)
Értékelem a projektötletet

Kártyaszám:
Születési év:
Másik kártyával szeretnék szavazni
2020/07/30 - 11:24

Minden szabály annyit ér, amennyire be tudják tartatni. A jelenlegi korlátozás sem tartja vissza a száguldozókat!

Válasz

2020/08/09 - 20:15

A 10 km/h-ás sebességcsökkentésnek semmi pozitív hatása nincs, csak a dugót növeli. Nyugodtan emeljék fel 70-re.

Válasz

2020/08/10 - 14:04

Inkább felemelni kellene mint csökkenteni és ezzel párhuzamosan ezeken az utakon a zöldhullámot teljes mértékben és feltétel nélkül kialakítani !

Válasz

Zs
2020/08/11 - 22:14

Semmi értelme. Csak a dugót növeli.

Válasz

2020/08/16 - 12:06

Értelmetlen! Ezzel nem fog csökkenni a légszennyezettség! A magas légszennyezettséget nem a magas sebesség, hanem a dugók okozzák!
Tehát a meghozott intézkedés pont ellentétes a céllal! Nem lassítani, hanem nagyban növelni kellene a forgalom sebességét, minimálisra csökkenteni a dugókban való ácsorgást!

Válasz

2020/08/19 - 07:33

A kutyát sem érdekli. (úgymint autós sem mint lakó.)

Válasz

2020/08/19 - 13:42

Pótcselekvés, látszatmegoldás.... Biciklisávok kialakításának nincs értelme a Szentendrei úton, a jelzett szakaszon mindenütt 3-4 méter széles járdák vannak, ahol festegetés nélkül most is jól lehet bicajozni ÉS gyalogolni. A betarthatatlan 50 km/h korlát meg abszurd egy 2 x 3 sávos gerincen - nem az a célja, hogy minél hatékonyabban átvezesse a forgalmat? ha meg dugó van (márpedig van) akkor tökmindegy. Ugorjatok neki a Szentendrein az éjszakai 130+ km/h gyorsulási versenyeknek, na AZ hangos, meg a mindenütt hiányzó P+R-eknek meg főleg az M0 északnyugatnak, nagyságrendileg több haszna, pozitív hatása lenne.

Válasz

2020/08/20 - 08:56

Ezt valami agyhalott találta ki ,akinek fogalma sincs a közlekedésről.

Válasz

2020/10/01 - 08:55

30at kéne bevezetni és akkor talán betartaná az 50-et a legtöbb tahó

Válasz

2020/10/01 - 21:01

A Váci utat is hozzácsapnám a forgalomcsillapított bevezető utakhoz. A lakóépületeket is fasorokkal kellene elválasztani az utaktól, - az utakból pedig egy sávot szintén fásításra kellene felhasználni. A szűkebb keresztmetszet aligha okozna problémát. Persze P+R parkolókra szükség lenne és minimum bevezetném a Budapest matricát, hogy boldog-boldogtalan ne jöjjön a városba gépkocsival, csak azért, mert unatkozik. - Más nagyvárosokban ki vannak téve néhány száz méterenként kamerák, - meg sem próbál senki száguldozni, mindenki tudomásul veszi, hogy városban max. 30, jobb esetben 50... Felesleges itt háborogni emiatt, ki kell kényszeríteni, hogy ne érje meg autóval közlekedni. ... Polgártársak, semmilyen dugó nem lesz, ha az emberek leteszik az autót. Élhető környezet kell, a hőbörgés helyett.

Válasz

2021/09/30 - 15:29

Szerintem a Szentendrei út forgalmát teljes egészében csökkenteni kellene, úgy hogy a 4 sávos úton csak két sávon lehetne autós forgalom. A felszabaduló két sávot pedig be kellene ültetni fákkal, növényekkel. Sokkal élhetőbb lenne. A zaj is csökkenne és a légszennyezettség is. A szentendrei úton lévő és a körülötte lévő lakások élhetőbbek lennének, ezáltal értékük is tovább nőne :)

Válasz

2021/09/30 - 15:29

Szerintem a Szentendrei út forgalmát teljes egészében csökkenteni kellene, úgy hogy a 4 sávos úton csak két sávon lehetne autós forgalom. A felszabaduló két sávot pedig be kellene ültetni fákkal, növényekkel. Sokkal élhetőbb lenne. A zaj is csökkenne és a légszennyezettség is. A szentendrei úton lévő és a körülötte lévő lakások élhetőbbek lennének, ezáltal értékük is tovább nőne :)

Válasz